+48 573 473 728

biuro@waltcompany.pl

fb.com/waltcompany

Spójna identyfikacja wizualna firmy

budowanie jednolitej identyfikacji wizualnej

Jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa ma tworzenie spójnej identyfikacji wizualnej?

Budowanie od postaw renomy przedsiębiorstwa nie należy do prostych przedsięwzięć i wymaga prowadzenia wielu złożonych działań. Pomimo tego, jest to istotna część kształtowania wizerunku, dlatego warto, aby od samego początku zadbać o ten element. Od czego zacząć i przede wszystkim jakie to będzie miało znaczenie dla rozwoju naszej firmy?

Odpowiednie logo oraz unikalne barwy

Swoje działania marketingowe należy rozpocząć od stworzenia znaku graficznego, który będzie łatwo wpadał w pamięć odbiorców. Wykonanie logo firmy powinno się zlecić do profesjonalnej agencji interaktywnej lub reklamowej, która z pewnością uwzględni wszelkiego rodzaju sugestie i oczekiwania właściciela. Istotne podczas tworzenia rozpoznawalnego znaku jest to, aby nie był on zbyt skomplikowany, rzucał się w oczy i jednocześnie nie wywoływał negatywnych skojarzeń wśród odbiorców. Zaleca się, aby logo nie łączyło więcej niż trzech barw oraz nie było zbyt szczegółowe. Na tym etapie warto także rozważyć stworzenie księgi znaku, w której znajdzie się kilka wariantów (np. wersje monochromatyczne lub achromatyczne) logotypu oraz precyzyjne informacje o jego zastosowaniu.

Gadżety, ulotki i inne materiały graficzne

Tworzenie logo dla firm jest podstawowym elementem w identyfikacji wizualnej, który może zostać wykorzystany do zespojenia ze sobą wielu elementów. Materiały promocyjne przekazane w ciekawej formie graficznej cieszą się dużym zainteresowaniem wielu odbiorców. To doskonała forma przekazu, którą z powodzeniem można zastosować w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w sposób analogowy – drukując ulotki, wizytówki, plakaty oraz broszury informacyjne i katalogi. Warto, aby wszystkie stanowiły spójny zestaw, w którym wykorzystany jest nie tylko znak graficzny przedsiębiorstwa, ale także jednakowe barwy.

Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak ważna?

Kreowanie marki nie jest proste, szczególnie gdy staramy się wyróżnić wśród innych podmiotów gospodarczych. Budowanie spójnych i przemyślanych działań marketingowych sprawia, że w oczach klientów marka staje się bardziej rozpoznawalna. Wiele światowych korporacji pokazało, jakie znaczenie dla budowania marki ma właśnie identyfikacja wizualna dla firm – charakterystyczny kolor, jedna litera w konkretnym kształcie czy po prostu znak graficzny od razu wywołują ukierunkowane skojarzenia wśród szerokiej grupy odbiorców.

Spójna identyfikacja wizualna to większe prawdopodobieństwo, że marka utkwi w pamięci klientów. Jest to rodzaj działań, które przynoszą korzyści długoterminowo – podświadomie ufamy bowiem tym markom, które zapadły w naszej pamięci. Oznacza to, że mając wybór pomiędzy dwoma produktami w podobnej cenie, klient zdecyduje się na ten, który w jakimkolwiek stopniu kojarzy.

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt