+48 573 473 728
biuro@waltcompany.pl
fb.com/waltcompany
Budowanie od postaw renomy przedsiębiorstwa nie należy do prostych przedsięwzięć i wymaga prowadzenia wielu złożonych działań. Pomimo tego, jest to istotna część kształtowania wizerunku, dlatego warto, aby od samego początku zadbać o ten element. Od czego zacząć i przede wszystkim jakie to będzie miało znaczenie dla rozwoju naszej firmy?
Swoje działania marketingowe należy rozpocząć od stworzenia znaku graficznego, który będzie łatwo wpadał w pamięć odbiorców. Wykonanie logo firmy powinno się zlecić do profesjonalnej agencji interaktywnej lub reklamowej, która z pewnością uwzględni wszelkiego rodzaju sugestie i oczekiwania właściciela. Istotne podczas tworzenia rozpoznawalnego znaku jest to, aby nie był on zbyt skomplikowany, rzucał się w oczy i jednocześnie nie wywoływał negatywnych skojarzeń wśród odbiorców. Zaleca się, aby logo nie łączyło więcej niż trzech barw oraz nie było zbyt szczegółowe. Na tym etapie warto także rozważyć stworzenie księgi znaku, w której znajdzie się kilka wariantów (np. wersje monochromatyczne lub achromatyczne) logotypu oraz precyzyjne informacje o jego zastosowaniu.
Tworzenie logo dla firm jest podstawowym elementem w identyfikacji wizualnej, który może zostać wykorzystany do zespojenia ze sobą wielu elementów. Materiały promocyjne przekazane w ciekawej formie graficznej cieszą się dużym zainteresowaniem wielu odbiorców. To doskonała forma przekazu, którą z powodzeniem można zastosować w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w sposób analogowy – drukując ulotki, wizytówki, plakaty oraz broszury informacyjne i katalogi. Warto, aby wszystkie stanowiły spójny zestaw, w którym wykorzystany jest nie tylko znak graficzny przedsiębiorstwa, ale także jednakowe barwy.
Kreowanie marki nie jest proste, szczególnie gdy staramy się wyróżnić wśród innych podmiotów gospodarczych. Budowanie spójnych i przemyślanych działań marketingowych sprawia, że w oczach klientów marka staje się bardziej rozpoznawalna. Wiele światowych korporacji pokazało, jakie znaczenie dla budowania marki ma właśnie identyfikacja wizualna dla firm – charakterystyczny kolor, jedna litera w konkretnym kształcie czy po prostu znak graficzny od razu wywołują ukierunkowane skojarzenia wśród szerokiej grupy odbiorców.
Spójna identyfikacja wizualna to większe prawdopodobieństwo, że marka utkwi w pamięci klientów. Jest to rodzaj działań, które przynoszą korzyści długoterminowo – podświadomie ufamy bowiem tym markom, które zapadły w naszej pamięci. Oznacza to, że mając wybór pomiędzy dwoma produktami w podobnej cenie, klient zdecyduje się na ten, który w jakimkolwiek stopniu kojarzy.
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt