+48 573 473 728
biuro@waltcompany.pl
fb.com/waltcompany
Rozwój danego przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Widoczność w internecie, przejrzystość witryny i przyjazne nastawienie w mediach społecznościowych - to wszystko istotne elementy budujące dobry wizerunek firmy. Nie są to jednak jedyne elementy, jakie należy brać pod uwagę. Oprócz tego konieczne jest stworzenie rozpoznawalnych elementów takich jak logo, spójna szata graficzna do wszystkich projektów, a także grafiki pojawiające się w przestrzeni miejskiej. Dlaczego? Taka tradycyjna reklama nadal działa, często przyciągając zupełnie inną bazę klientów, która nie korzysta z dobrodziejstw technologii na tak szeroką skalę. Jak zatem powinna wyglądać dobra, kompleksowo zaplanowana kampania reklamowa?
Przede wszystkim powinna być spójna – klient powinien już na pierwszy rzut oka kojarzyć logo i identyfikację wizualną firmy, gdy będzie miał z nim styczność czy to w internecie, czy to w prawdziwym świecie. Nie można dopuścić, by jedna reklama całkowicie odstawała od reszty, gdyż klienci zwyczajnie nie skojarzą jej z firmą, przez co istnieje większa szansa, iż koniec końców zostanie ona całkowicie zignorowana.
Identyfikacja wizualna dla firm nie ogranicza się tutaj jedynie do mediów reklamowych – konkretnego schematu kolorów i wzorów powinna się trzymać także sama siedziba, jak również strona internetowa, która jest wirtualną siedzibą przedsiębiorstwa oraz jego wizytówką. Pozwoli to zbudować spójną, rozpoznawalną markę, a tym samym – osiągnąć większy sukces na dość konkurencyjnym w dzisiejszych czasach rynku.
Projektowanie logo dla firm jest idealnym momentem by pomyśleć identyfikacji wizualnej – wokół niego można bowiem zbudować całą kolorystykę, jak i samą markę, pod którą firma będzie później znana. Można oczywiście usiąść do projektu z gotowym już logo, jednak kompleksowe działania mają znacznie lepsze efekty, gdyż zostały od początku do końca rozplanowane tak, by każdy element ze sobą współgrał.
Kiedy już wiadomo, na czym należy bazować, należy przejść dalej, czyli do samego sposobu na pozyskanie klienta. Gdzie należy skupić swoje działania – w internecie, czy w świecie prawdziwym? Odpowiedzi na to pytanie czysto formalnie nie ma, gdyż każda forma reklamy ma swoje zalety. Ulotki, plakaty i papierowe reklamy mogą pomóc w równie dużym stopniu co odpowiednio przeprowadzona kampania w internecie, jeśli zostaną one odpowiednio użyte. Obie formy mogą także działać wspólnie, pozyskując równocześnie klientów z różnych środowisk.
Najlepiej jest skupić się na tym, jakiej formy reklamy unikać. Projektowanie witryn internetowych nie będzie na przykład potrzebne przedsiębiorcy, który pozyskuje klientów tylko i wyłącznie poprzez osobiste wizyty u kontrahenta. Podobnie jak reklamy papierowe nie będą potrzebne dla kogoś, kto otwiera tylko sklep internetowy. Najlepiej jest tutaj zgłosić się do specjalistów, którzy ustalą, czego firmie potrzeba już w trakcie tworzenia całej wizualizacji oraz doradzą, w jaką formę reklamy warto zainwestować – pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów przy podobnych wynikach.
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt