+48 573 473 728

biuro@waltcompany.pl

fb.com/waltcompany

Prowadzenie profilu w social media

przemyślany profil na Facebooku

Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych – przemyślany profil na Facebooku

Jednym z kanałów, z których często korzystają firmy chcące dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, są profile w mediach społecznościowych. Facebook stanowi bardzo duży potencjał marketingowy, co jest często niedoceniane lub niewykorzystywane przez osoby zajmujące się promocją.

Dlaczego warto mieć profil na Facebooku?

Wykonanie stron www wraz z zaprojektowanym logo dla firm nie wyczerpuje w pełni możliwości promocyjnych, jakie daje internet. Poszerzenie grupy odbiorców możliwe jest do osiągnięcia poprzez przemyślane działania w mediach społecznościowych. Dlaczego? Z ostatnich statystyk udostępnionych pod koniec 2018 roku wynika, że ponad połowa Polaków posiada profil na Facebooku. Realnie oznacza to ponad 16 milionów użytkowników, którzy stanowią potencjalną grupę odbiorców, do których może być kierowany nasz produkt. Wykorzystanie tego potencjału w pełni nie jest jednak proste i wymaga podjęcia bardzo wielu działań.

Określenie grupy odbiorców

Wszystkie działania marketingowe, aby były skuteczne, powinny być przemyślane i prowadzone zgodnie z pewnymi standardami. Tak, jak projektowanie witryn internetowych, tak i tworzenie swojego wizerunku w mediach społecznościowych powinno być oparte o przygotowane wcześniej założenia. Istotne jest to, do jakiej grupy odbiorców kierowana jest oferta. Aby to ustalić zalecane jest stworzenie modelu idealnego klienta, czyli takiego, który według nas chciałby skorzystać ze świadczonych usług czy kupić dostępne w asortymencie produkty. Na podstawie stworzonego portretu można rozpocząć poszukiwanie rozwiązań, które trafią do właśnie takich osób. W inny sposób będziemy tworzyć kampanię dla matek, a inaczej formułować treści skierowane do studentów, dlatego istotne jest to, aby odpowiednio zinterpretować otrzymane dane.

Zadbaj o jakość udostępnianych treści na firmowym Facebooku

Ze względu na bardzo wielu aktywnych działaczy mediów społecznościowych, którzy są już znudzeni bezcelowymi, nudnymi informacjami, warto dokładnie planować swoje kampanie. Treści powinny być przemyślane i tworzyć spójny wizerunek przedsiębiorstwa. Dobrym rozwiązaniem jest także udostępnianie linków do swojej witryny internetowej czy bloga branżowego, na którym pojawiają się interesujące dla odbiorców artykuły.

Działaniem, które się sprawdza, jest też szczegółowa analiza przeprowadzonej kampanii. Facebook posiada rozbudowane statystyki, w których znajdziemy wiele cennych pod kątem marketingowym informacji. Korzystając z nich, możemy ustalić, czy praktyczna grupa odbiorców jest zgodna z naszymi założeniami oraz wyciągać wnioski na temat tego, co zyskało popularność wśród odbiorców, a co przemknęło niezauważone. Wykorzystując te dane, jesteśmy w stanie zminimalizować pojawiające się w kampanii błędy i czynić działania marketingowe bardziej skutecznymi.

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt