+48 573-473-728
biuro@waltcompany.pl
fb.com/waltcompany
Można śmiało stwierdzić, że społeczeństwo jest dzisiaj przesycone reklamą - w internecie, gazetach, na bilbordach, a nawet w mediach społecznościowych znajduje się mnóstwo informacji o oferowanych usługach oraz produktach wielu marek. Istnieją jednak branże, w których klient podejmuje decyzję nie na podstawie ceny, a wiarygodności i zaufaniu do konkretnej marki. W jaki sposób można trafić do tego rodzaju odbiorców?
Projektowanie stron www jest bardzo skomplikowanym i złożonym procesem, w którym uwzględnia się coraz więcej aspektów. Jednym z nich jest tzw. content marketing, który popularnie jest określony jako marketing treści. Jego zadaniem jest budowanie w oczach odbiorców wizerunku firmy, jako eksperta w danym temacie lub branży. Wypracowanie pozycji specjalisty nie jest jednak proste i wymaga podjęcia szeregu działań, których część powinna opierać się na budowaniu relacji z klientami – zarówno na stronie internetowej, jak i przy użyciu mediów społecznościowych lub innych form przekazu.
Tak, jak wcześniej było wspomniane, tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wykorzystanie marketingu treści nie jest proste. Istnieją jednak zadania, które można uwzględnić w początkowej fazie tworzenia stron internetowych. Polecaną formą takiego działania jest przygotowywanie merytorycznych opisów swoich produktów (przedstawiających fakty, bez jawnej reklamy) oraz prowadzenie bloga, na którym klienci znajdą przydatne informacje dotyczące zakresu wprowadzonej przez nas oferty. W takich treściach nie jest wskazane promowanie usługi czy produktu – rzetelne informacje przedstawione w sposób ciekawy dla odbiorcy są bowiem najlepszą reklamą.
Oczywiście nie tylko wykonanie stron internetowych z blogiem daje możliwość budowania wizerunku specjalisty. Doskonałym przykładem może być prowadzenie przemyślanych działań na profilu w popularnych mediach społecznościowych np. na Facebooku. Wchodzenie w rzeczowe dyskusje z klientami, odpowiadanie na ich wiadomości czy uwagi, branie udziału w konferencjach i informowanie o tym – wszystko to, jeśli będzie wprowadzone w rozsądny sposób, będzie przyczyniało się do wzrostu zaufania społecznego do naszego przedsiębiorstwa.
Ważne jest to, że stworzenie wizerunku firmy, jako eksperta w danej dziedzinie, przynosi korzyści z opóźnieniem. Reklama bezpośrednia działa właściwie natychmiast, natomiast zaufanie buduje się długoterminowo. Odpowiednio stworzone relacje są elementem, którego nie da się w żaden sposób zastąpić, dlatego wiele przedsiębiorstw stara się wykreować swój wizerunek i być postrzeganym jako specjalista w swojej dziedzinie.
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt