+48 573-473-728

biuro@waltcompany.pl

fb.com/waltcompany

Kreowanie wizerunku firmy w internecie

ogólne zasady content marketingu

Kreowanie wizerunku firmy w internecie – ogólne zasady content marketingu

Można śmiało stwierdzić, że społeczeństwo jest dzisiaj przesycone reklamą - w internecie, gazetach, na bilbordach, a nawet w mediach społecznościowych znajduje się mnóstwo informacji o oferowanych usługach oraz produktach wielu marek. Istnieją jednak branże, w których klient podejmuje decyzję nie na podstawie ceny, a wiarygodności i zaufaniu do konkretnej marki. W jaki sposób można trafić do tego rodzaju odbiorców?

Czym jest content marketing?

Projektowanie stron www jest bardzo skomplikowanym i złożonym procesem, w którym uwzględnia się coraz więcej aspektów. Jednym z nich jest tzw. content marketing, który popularnie jest określony jako marketing treści. Jego zadaniem jest budowanie w oczach odbiorców wizerunku firmy, jako eksperta w danym temacie lub branży. Wypracowanie pozycji specjalisty nie jest jednak proste i wymaga podjęcia szeregu działań, których część powinna opierać się na budowaniu relacji z klientami – zarówno na stronie internetowej, jak i przy użyciu mediów społecznościowych lub innych form przekazu.

Content marketing a tworzenie stron internetowych

Tak, jak wcześniej było wspomniane, tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wykorzystanie marketingu treści nie jest proste. Istnieją jednak zadania, które można uwzględnić w początkowej fazie tworzenia stron internetowych. Polecaną formą takiego działania jest przygotowywanie merytorycznych opisów swoich produktów (przedstawiających fakty, bez jawnej reklamy) oraz prowadzenie bloga, na którym klienci znajdą przydatne informacje dotyczące zakresu wprowadzonej przez nas oferty. W takich treściach nie jest wskazane promowanie usługi czy produktu – rzetelne informacje przedstawione w sposób ciekawy dla odbiorcy są bowiem najlepszą reklamą.

Inne sposoby budowania wizerunku eksperta

Oczywiście nie tylko wykonanie stron internetowych z blogiem daje możliwość budowania wizerunku specjalisty. Doskonałym przykładem może być prowadzenie przemyślanych działań na profilu w popularnych mediach społecznościowych np. na Facebooku. Wchodzenie w rzeczowe dyskusje z klientami, odpowiadanie na ich wiadomości czy uwagi, branie udziału w konferencjach i informowanie o tym – wszystko to, jeśli będzie wprowadzone w rozsądny sposób, będzie przyczyniało się do wzrostu zaufania społecznego do naszego przedsiębiorstwa.

Ważne jest to, że stworzenie wizerunku firmy, jako eksperta w danej dziedzinie, przynosi korzyści z opóźnieniem. Reklama bezpośrednia działa właściwie natychmiast, natomiast zaufanie buduje się długoterminowo. Odpowiednio stworzone relacje są elementem, którego nie da się w żaden sposób zastąpić, dlatego wiele przedsiębiorstw stara się wykreować swój wizerunek i być postrzeganym jako specjalista w swojej dziedzinie.

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt